Ana Sayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Mail

Üye Girişi
En Çok Gezilenler
Kırmızı Mercimek Ezmesi Salatası
Bu leziz salatayı özel arkadaş menüsü için hazırlamıştım. Mercimek köftesine benzeyen bu salatayı denediğinizde vazgeçemeyeceğinizi düşünüyorum. Özellikle yoğurtlu sosu ile yaz..
Nişastalı Börek
Bu böreği bayram sabahı kahvaltı için misafirlerime yapmıştım. Sıcacık ikram edebilmek için sabah erkenden kalkıp yapmıştım. İkinci kez yapışımda yine misafirlerime, ama bu sefer...
Kağıt Kebabı
Bir yemek kağıda sarılıp, fırına girince bu kadar mı güzel olur? Bu kadar mı enfes kokar diyorum ve başka..
Bize Ulaşın
Gezi
Uluslararası Hediyelik Eşya Fuarı&Ankara
Hafta sonu dershane sınavı sonrası gittiğimiz fuardan bol bol resim çekip, sizlerle paylaşmak istedim. Kışın gelmesiyle yılbaşı fuarı, anneler günü, illerin tanıtım günleri, kışın Ankara’da büyük alış-veriş merkezlerinin yerine gidilebilecek yerlerden. Farklı ülkelerin hediyelik...

Elazığ Tanıtım Günleri 06-09 Ekim 2011
Merakla kapalı bir hafta sonunda “Elazığ Tanıtım Günleri”ne çocuklarla ve kız kardeşimle birlikte bir ziyaret gerçekleştirdik. Özellikle merak ettiğim Elazığ’ın mutfağıydı. Doğrusu Elazığ, mutfağıyla çok tanıdığım bir mutfak... Piştikten sonra fırından çıkarılarak kesilip servis yapılır. Önünde uzun kuyruğun olduğu bu yöresel lezzeti çok istediğim halde tadamadım. Alanlar çok lezzetli olduğunu söylediler. Ancak yapılış aşamasında üzerine tozşeker serpildiğini görmedim. Bunu da ayrıca belirtmek isterim. Belki... Birçok tarifte gözleme şeklinde tarif edilen bu lezzetli börek “Elazığ Tanıtım Günleri”nde tepsi böreği şeklinde yapılmış. Doğrusu ismiyle ilgimi çeken bu böreği ilk etapta kuru yufkalardan yapıldığını düşünmüştüm. Satıcı bayana sorduğumda üstünün yumuşaklığın nasıl...

Dönüş Yolu
3 Eylül Cumartesi günü sabah Sivas köyden dönüş için hareket ettik. Niyetimiz erkenden yola çıkıp, bir süre Sivas’ın merkezinde dolaşmaktı.

Dipsiz Göl-Dipsiz Göl Şelalesi/Sivas
Ramazan bayramının ertesi günü Özen Köyü’ne yakın bir mesafede bulunan Dipsiz Göl ve Dipsiz Göl şelalesine gitmek için ka...

Bayram Ziyareti
...ertesi gün yani bayramın ikinci günü öğleye doğru Sivas’a doğru yola çıkmaya karar verdik. Çocuklar için heyecan verici bir...

Bayram Özel
Demiş şairin biri. Gurbette yaşayanlar için şairin dediği türden dostların varlığı bulunmaz değerde inci taneleridir adeta. Özellikle bayram gibi özel...

16 Temmuz Gençlik Hareketi’nin Afrika İçin Ankara İftarı
16 Temmuz Gençlik Harekti’nin Afrika İçin Ankara İftarı...

Sular Vadisindeki Sokak İftarı
Bu Ramazan da geçtiğimiz Ramazanlardaki gibi belediyelerin halk iftarlarını bol miktarda düzenledikleri bir ramazan oluyor. Tabii bu...

İstanbul’da Bir Ramazan Günü
Ramazanın beşinci gününe denk gelen ilk cuması Kitap Fuarına gittiğimden bahsetmiştim. Kitap fuarının ardından Sultanahmet ve Eminönünü takip eden kısa bir İstanbul turu yapmış olduk çoluk çocuk. İstanbul gezisinin...

30. Kitap ve Kültür Fuarı
30. Kitap ve Kültür Fuarı için Ramazanın beşinci günü öğleye doğru yola koyulduk. Yedi kişilik aile üyesiyle rotamız Beyazıt Meydanındaki kitap fuarına varmaktı. Aksarayda otobüsten indikten sonra fuara doğ...

Kamp Yemek Etkinlikleri
çekmek nasip olmayan Osmanlı Macunu Yapımı gibi mutfağa dair paylaşımlar bizlere birçok değerleri hatırlattı. Bütün bir kamp ekibine yapılan limonata yapımında sabrı...

Benli Yaylası Yaz Kampı
Çocuklarımız kampa öğrenci, bizler ise gönüllü olarak katıldık. Kamp süreci öncesinde...

Kermes Günleri
Güneş yepyeni bir güne merhaba derken, 30 Nisan/1 Mayıs tarihleri arasında düzenlenecek olan kermes için Cumartesi sabahı..

Devamı...

Ana Sayfa   |  Dua   |  Medya Köşesi   |  Videolar   |  Firmalar   |  Ziyaretçi Defteri
Herrenk.com:Pratik Bilgi, Sağlık, Yemek Tarifleri, Elişleri, El örgüsü, Eğitim, Ev yapımı ürünler, Çay Saati
© 2010 - www.herrenk.com Tüm Hakları Saklıdır. Sitenizde bağlantı linkleri verilip ve kaynak gösterilerek sitemizden alıntı yapılabilir.